Szolgáltatóról

Explora
8200 Veszprém, Stadion u. 21/c
Aki egy izgalmas csapatjátékra, valami nem mindennapi szórakozásra vágyik, annak kitűnő választás lehet egy szabadulós játék.
A szabadulószobák általában olyan, agyafúrt módon berendezett helyiségek, ahol kisebb baráti társaságok keresik a kijutás lehetőségét mindenféle trükkös fejtörő megfejtésével.
Lakatok, zárak, rafinált módon összekombinált, egyedi használati tárgyak, egymásra épülő feladványok nehezítik, vagy éppen segítik a cél elérését. Az Explora Kaland azonban ennél többet is nyújt.
Egy izgalmas történetre épülő kalandról van szó, ahol megadott időn belül kell megtalálni egy elrejtett kincset, hatástalanítani egy időzítő szerkezetet, és - ahogy a szabadulós játékok neve is mutatja - kijutni egy bezárt helyiségből. Jó sietni, különben…
Próbáljátok ki ti is az Explora Kaland népszerű szabadulós és kincskeresős játékait Veszprémben és Tatán! Rejtély, izgalom, nem kevés fejtörő és az idő sebesen suhanó szárnyakon száll!
A rohamosan fogyó idő, a felfedezés élménye és a fejtörők megoldásával járó sikerélmény úgy hatnak az emberre, mint mikor valaki életében először ül be egy látványos filmre a moziban.
Az Explora Kaland szabadulószobái minden korosztály számára élvezhetőek, de a nehezebbek közé tartoznak. A logikai feladatok összetettek, tökéletesen illenek a helyszínhez és a részletesen kidolgozott háttértörténethez.
Veszprémben megkereshetitek a Kocsma Kincsét, amit Oszkár, az agyafúrt kocsmáros lopott el a maffiától. Ha elég ügyesek vagytok, megtalálhatjátok a régi kocsmában elrejtett mesés vagyont és kiszabadultok a kelepcéből, mielőtt a rossz fiúk is odaérnek.
Ha a sötét oldal szimpatikusabb, akkor lehettek Maffiózók, akik szeretnének mielőbb lecsapni a kincskeresőkre, hogy visszaszerezzék jussukat.
A Nagy Csatában lehetőségetek van egymással versenyezni. Oszkár kocsmájában annyi ideje van a kincskereső csapatnak, amíg a maffiózók le nem küzdik a nekik állított logikai csapdákat a másik szobában. A két rivális csapat egy időben, de két külön helyiségben játszik. A távolság csökken, az idő fogy. Ki győz?
Tatán egy misztikus hegyi menedékház falai közt kell fényt deríteni egy eltűnt hegymászó sorsára, közben megtalálni Shambhalából, a Himalája bércei között rejtőző elveszett Királyságból származó mágikus erejű Chintamani követ és kiszabadulni, mielőtt elsöpör a hegyekből lezúduló lavina.
Közösség
Facebook Twitter Pinterest