Általános használati feltételek vásárlóink részére
Vásárlási feltételekA termék, szolgáltatás kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a Smartelli termékei, szolgáltatásai közül. A vásárló a kiválasztott termékre, szolgáltatásra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket, szolgáltatást a „Kosárba” gomb megnyomásával és a felugró ablakon az „Irány a Pénztár” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A fenti címsorban lévő Kosár ikonra kattintva is megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, szolgáltatásokat, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek, szolgáltatások mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Tovább" gombra. Ezután válassz egy számodra szimpatikus Fizetés módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, SZÉP kártya) és Szállítási módot (Átvétel a boltban vagy Futárszolgálat), majd ismét kattints a „Tovább” gombra.
A következő lépésben add meg a Megrendelő adatokat, Számlázási adatokat, Szállítási adatokat, írj Megjegyzést is, ha szeretnél és kattints a „Tovább” gombra! Ezután ellenőrizd az adatokat és ha minden stimmel kattints a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek, szolgáltatások mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költséget, -ha van- a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt találod. Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél, szolgáltatásoknál, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, ill. módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása ELŐTT van lehetőséged.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a Megrendelés elküldését követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és ha szállítási módként a Futárszolgálatot jelölted meg akkor (később) egyet a várható szállítási időpontról is.
Fizetési feltételek
A Smartellin lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, SZÉP kártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbinál a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetned készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás
A küldemények kézbesítéséről, szállításáról közvetlenül az Eladó ad információt a megvásárolni kívánt terméknél. További információkat is itt kérhetsz az Eladótól. „Kérdezz az eladótól”
Szállítási módok: személyes átvétel az Eladó boltjában, vagy futárszolgálat.
A szállítástól elállás
Ha az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a Megrendelésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót tájékoztatni.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, előzetes írásos egyeztetés alapján veszi vissza az Eladó.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A megrendelés Eladó általi visszaigazolásával nem a Smartelli és a Vásárló, hanem a Vásárló és a kiválasztott termék(ek), ill. szolgáltatás(ok) Eladója(i) között jön létre Szerződés. A szerződéskötés nyelve magyar, az Eladó Visszaigazolásával a Megrendelés írásban megkötött szerződésnek minősül. A Megrendeléseket rögzítjük, adatbázisban nyilvántartjuk, amely utólag is hozzáférhető. (lásd Adatvédelmi nyilatkozat)
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az eladó köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Egyes szolgáltatások esetében a Vásárlót NEM illeti meg az elállás joga a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés l) alapján: „.....szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.„
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az eladó azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért az Eladók felelősséget vállalni nem tudnak!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó Kormányrendelet szövegét letöltheti a Net Jogtárból: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az Eladó tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal automatikus értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés még nem minősül visszaigazolásnak, az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét a rendszer regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelést Visszaigazolja és teljesíti a megrendelést. A megrendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést, Visszaigazolást kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az "Ügyfélszolgálat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség a rendelés visszavonására, esetleges módosítására.
Közösség
Facebook Twitter Pinterest